0

جستجو

تجهیزات اسکی دکاتلون اورجینال | 161196

382865973 Decathlon

1,400,000 تومان

کلیه محصولات سایت ایران ماوی اورجینال می باشد
تعداد موجود در انبار

تجهیزات اسکی دکاتلون اورجینال Decathlon | کد کالا : 161196

مزایای محصول ویژگی گرم نگه داشتن: برای شروع گرم شدن به اکسیژن و رطوبت هوا نیاز دارد. سرعت اثر: بسته را باز کنید / تکان دهید / 10 دقیقه صبر کنید توصیه می شود در دمای اتاق باز شود. سهولت استفاده: می توانید برای گرم شدن سریعتر آن را باد کنید، به خصوص در دمای 0 درجه سانتیگراد یا در ارتفاع بالای 2000 متر. اثر طولانی مدت: گرمای ملایم را برای 5 تا 6 ساعت فراهم می کند. محصول یکبار مصرف. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: فرمول 55% طناب ایمنی، 18% آب، 15% کربن فعال، 9% ورمیکولیت، 3% OCTYLDODECANOL توصیه ذخیره سازی: در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید نگهداری شود. دستورالعمل استفاده: برای کودکان زیر 3 سال مناسب نیست. اطلاعات فنی دستورالعمل استفاده / گرمایش: 1. آن را از بسته خارج کرده و 5 تا 6 بار بخاری را تکان دهید تا اثر کند. 2. حدود 10 دقیقه صبر کنید زیرا بخاری باید داغ باشد قبل از قرار دادن آن در یک قسمت بسته مانند جیب یا دستکش. 3. در دمای اتاق، ایده آل در 20 درجه سانتی گراد (در خانه، در ماشین) باز کنید. 4. هنگامی که دمای هوا 0 درجه سانتیگراد یا در ارتفاع بیش از 2000 متر است چندین بار باد بزنید. گرما و رطوبت نفس شما باعث می شود بخاری سریعتر کار کند.
نحوه کار: بخاری از مخلوطی از پودر کربن فعال و آهن تشکیل شده است که با اکسید کردن آهن، گرما را منتشر می کند. واکنش زمانی پایان می یابد که: _ کربن فعالی باقی نماند. بعد از حدود 5-6 ساعت. _ در مکانی دربسته (داخل چکمه لاستیکی یا کفش دوچرخه سواری نئوپرن). بخاری با تماس با هوا شروع به انتشار گرما می کند.
موارد احتیاط: برای کودکان، سالمندان و افراد ناتوان با احتیاط و تحت نظر مصرف شود. در موارد بارداری یا مشکوک به بارداری در زنان مبتلا به بیماری هایی مانند دیابت، حساسیت پوستی، مشکلات گردش خون، سکته مغزی یا آسیب عصبی، آرتریت روماتوئید باید با پزشک مشورت شود. روی پوستی که یخ زده یا حس خود را از دست داده استفاده نکنید. هنگام خواب استفاده نکنید. با مسکن های خارجی یا سایر وسایل گرم کننده استفاده نکنید.
اطلاعات اضافی: یک واکنش گرمازا در خطوط تولید آغاز می شود: _ اثربخشی مخلوط به این صورت 100% کنترل می شود، _ پس از بررسی و تایید محصول، در بسته بندی پلاستیکی قرار می گیرد که واکنش را متوقف کرده و از انتشار آن جلوگیری می کند. حرارت. به محض باز شدن کیسه و تماس محصول با اکسیژن و رطوبت هوا، واکنش ادامه می یابد.
اگر بخاری من بعد از 1 ساعت گرم نمی شود، چه باید بکنم؟ یا اگر به اندازه کافی گرم نمی شود؟: این بدان معنی است که وقتی هوا کم شود واکنش متوقف می شود. بنابراین، برای فعال شدن بخاری، باید با هوا تماس پیدا کند، تکان داده شود یا دمیده شود. سپس می توانید محصول را در جیب یا داخل دستکش خود قرار دهید.
شرایط سخت: اگر بخاری شما گرم نمی شود: _هوای کافی در اطراف بخاری وجود ندارد: به عنوان مثال داخل یک محصول با جزء نئوپرن. _اگر شرایط بسیار سخت باشد: در هوای بسیار سرد بخاری گرما و همچنین دمای کار را تامین می کند، اما اگر دما واقعا پایین باشد مشکل ایجاد می کند. _ اگر ارتفاع بالای 3000 متر باشد، کمبود اکسیژن واکنش را کاهش می دهد.
محصول یکبار مصرف. : واکنش گرمازا کربن فعال را مصرف می کند و آهن را اکسید می کند. هنگامی که ماده مصرف می شود، واکنش به پایان می رسد و پودر سفت می شود.

Wedze El Isıtıcısı – 10’lu | گرم کننده دست Wedze – 10 عدد

 

سایز
رنگ

برند

url

https://www.trendyol.com/decathlon/wedze-el-isiticisi-10-lu-p-382865973

نوع محصول

کد محصول

161196

تامین کننده

DECATHLON

فروشنده

business_unit

برند

گروه کالا

category1

category2

محصول به سبد شما افزوده شد